Veřejné zakázky a elektronická tržiště. – Štěpán Kolář
Štěpán Kolář
Bakalářská práce
Veřejné zakázky a elektronická tržiště.
Public procurement and electronization of public procurement.
Anotace:
Hlavním tématem této práce je problematika elektronizace veřejných zakázek a elektronických nástrojů, pomocí nichž jsou veřejné zakázky zadávány. Cílem práce je teoreticky popsat současný stav elektronizace veřejných zakázek a její vliv na transparentnost. V této části je uvedena právní úprava veřejných zakázek, rozdělení veřejných zakázek a subjekty, které se v tomto prostředí vyskytují. V dalších …víceAbstract:
The main topic of this work is the issue of electronic public procurement and electronic tools, which are used to award public contracts. The aim of the work is to theoretically describe the current state of electronic public procurement and its impact on transparency. This section presents the legal regulation of public procurement, the division of public procurement and entities that occur in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Eva Kadlecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Národní elektronický nástroj jako cesta k vyšší transparentnosti
Daniel Jelínek -
Spokojenost uživatelů se službami e-governmentu - případ Národního elektronického nástroje
Lucie Šálková -
Problematika zadávání veřejných zakázek v Národním elektronickém nástroji
Kateřina Lichtblauová -
Zadávání veřejných zakázek přes elektronická tržiště veřejné správy se zaměřením na veřejné zakázky malého rozsahu
Helena Minaříková -
Zadávání veřejných zakázek přes elektronická tržiště veřejné správy se zaměřením na veřejné zakázky malého rozsahu
Helena Minaříková -
Elektronická tržiště veřejné správy ČR
Tomáš Rusinko -
Newsletter INFO{<}U{>} jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě
Hana JENČOVÁ -
Translation of promotional texts and the advertising aspect analysis
Tomáš MEDVEDÍK
Název
Vložil
Vloženo
Práva