Učební strategie studentů se specifickými potřebami na vysoké škole – Ing. et Bc. Kateřina ŽVAKOVÁ
Ing. et Bc. Kateřina ŽVAKOVÁ
Bachelor's thesis
Učební strategie studentů se specifickými potřebami na vysoké škole
Learning Strategies of Students with Special Needs at University
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem učebních strategií studentů se specifickými potřebami na vysoké škole. Cílem práce je identifikovat používané strategie studentů se specifickými potřebami, zhodnotit jejich efektivitu a navrhnout doporučení pro konkrétní vysokou školu s cílem podpořit akademický úspěch této skupiny studentů. Práce se skládá ze čtyř hlavních částí. V prvních třech kapitolách …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the study strategies of students with specific needs at the university level. The purpose of the thesis is to identify the strategies used by students with specific needs, evaluate their effectiveness, and propose recommendations for a specific university to support the academic success of this student group. The thesis consists of four main parts. The first three chapters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Chlebcová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽVAKOVÁ, Kateřina. Učební strategie studentů se specifickými potřebami na vysoké škole. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Miriam Marhounová -
Facing the Challenge of Student Motivation During the Covid-19 Pandemic
Iveta Neklapilová