Barbora Vítková

Bachelor's thesis

Firemní kultura firmy Hyundai

Corporate culture of firm Hyundai
Abstract:
Cílem bakalářské práce je seznámení s firmou Hyundai a přiblížení určitých aspektů, které musely být zváženy, než byl výrobní závod v Nošovicích postaven. Mezi aspekty, které musí být zváženy při výstavbě nových závodů, patří ekonomická situace České a Korejské republiky a také kulturní rozdíly obou zemí, kterými jsem se výhradně v této bakalářské práci zabývala. Práce je rozdělena do tří hlavních …more
Abstract:
The objective of this thesis is familiarization with firm Hyundai and approach of definite aspects, which had to be considered before the production plant was in Nošovice built. The aspects, which have to be considered and which I focused on in this thesis are, economic situation in Czech republic and Republic of Korea and also the cultural differences between Czech republic and Republic of Korea. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: Františka Müllerová
  • Reader: Petr Vaněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22103