Barbora Vítková

Bakalářská práce

Firemní kultura firmy Hyundai

Corporate culture of firm Hyundai
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámení s firmou Hyundai a přiblížení určitých aspektů, které musely být zváženy, než byl výrobní závod v Nošovicích postaven. Mezi aspekty, které musí být zváženy při výstavbě nových závodů, patří ekonomická situace České a Korejské republiky a také kulturní rozdíly obou zemí, kterými jsem se výhradně v této bakalářské práci zabývala. Práce je rozdělena do tří hlavních …více
Abstract:
The objective of this thesis is familiarization with firm Hyundai and approach of definite aspects, which had to be considered before the production plant was in Nošovice built. The aspects, which have to be considered and which I focused on in this thesis are, economic situation in Czech republic and Republic of Korea and also the cultural differences between Czech republic and Republic of Korea. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: Františka Müllerová
  • Oponent: Petr Vaněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22103