Kateřina ŠTĚPÁNOVÁ

Bakalářská práce

Sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence učitele v mateřské škole

Self assessment diagnostic and intervention competencies teachers in kindergarten
Anotace:
Téma bakalářské práce zahrnuje problematiku klíčových kompetencí učitelů v mateřských školách. Práce je strukturována do několika kapitol a rozčleněna na teoretickou a praktickou část práce. V rámci teoretické části práce jsou řešeny všechny hlavní pojmy a problémy, které následně nacházejí svoje praktické uplatnění v praktické části práce. V této části je stěžejním obsahem vyhodnocení dotazníku, který …více
Abstract:
Bachelor thesis man theme includes information on key skills of teachers in kindergartens. The work is divided into several chapters, divided into theoretical and practical part. In the theoretical part are solved all the major concepts and issues that subsequently found its practical application in the practical part. This is the core content of the evaluation questionnaire was presented to a selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚPÁNOVÁ, Kateřina. Sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence učitele v mateřské škole. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta