Hodnocení merchandisingových aktivit prodejny – Lucie Kunešová
Lucie Kunešová
Diplomová práce
Hodnocení merchandisingových aktivit prodejny
The Assessment of Retail Merchandising Activities
Anotace:
Tématem mojí diplomové práce je hodnocení merchandisingových aktivit prodejny. Mým cílem je zjištění merchandisingových aktivit prodejny společnosti Profimed, jejich zhodnocení, návrh možných změn způsobu prezentace zboží v prodejně a vliv těchto změn na chování zákazníků. Současně zhodnotit způsob, jakým se společnost snaží upoutat pozornost zákazníka přímo v prodejně.Abstract:
The diploma thesis is the evaluation of retail merchandising activities. My goal is to determine merchandising activities of PROFIMED stores, their evaluation, the draft of possible changes to the presentation of merchandise in the store and the impact of changes in customer behavior. At the same time to evaluate how the company is trying attract attention to the customer directly in the shop .
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85310
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Luboš Zábojník
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Znaky úspěšné prezentace produktu
Simona Závadová -
Znaky úspěšné prezentace produktu
Simona Závadová -
Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele
Jan Vrána -
Psychologické aspekty přípravy prezentace produktu
Eva Korinkova -
Standardní postup zpracování nabídky a realizace webové prezentace jako produktu reklamní agentury
Jan Jiroušek -
Multimediální prezentace produktu společnosti Funstorm
Tereza JEŘÁBKOVÁ -
Multimediální prezentace produktu
Matej Vázal -
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Aramayis Tokhyan