Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě – Eva Vaňharová
Eva Vaňharová
Master's thesis
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Merchandising Analysis of Rational Nutrition Products in the Retail Outlets
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo provést zhodnocení merchandisingových aktivit a úrovně personálních týmů ve vybraných maloobchodních řetězcích u zvoleného sortimentu racionální výživy společnosti Podravka-Lagris, a.s. Jako vedlejší cíl práce bylo stanoveno porovnání kvality distribuce ve dvou odlišných lokalitách. Za výzkumnou metodu byla zvolena kvalitativní analýza ve formě strukturovaného pozorování …viacAbstract:
The main goal of this thesis was to analyze both the merchandising activities as well as personal teams´ quality in chosen retail outlets. The analysis was focused on rational nutrition products from Podravka-Lagris, a.s. product portfolio. Secondary goal was to compare the quality of distribution in two different regions. The research was based on a qualitative analysis in the form of structured observation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedúci: Miluše Hluchníková
- Oponent: Dagmar Fešárková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Lucie Jarošová -
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Kateřina Korpasová -
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Hana Mišková -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Zuzana Grófová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza merchandisingu v drogeriích
Petra Korvasová -
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Klára Koubková