Detekce sezónnosti v časových řadách podnikových dat – Bc. Klára Habrová
Bc. Klára Habrová
Diplomová práce
Detekce sezónnosti v časových řadách podnikových dat
The detection of seasonality in the company data time series
Anotace:
Tématem diplomové práce je detekce sezónnosti v časových řadách podnikových dat. Podnikem zvoleným pro práci s časovými řadami je podnik sídlící v Královéhradeckém kraji zabývající se mimo jiné kovovýrobou. Práci lze rozdělit na dva celky, teoretickou a praktickou část. První dvě kapitoly zahrnují teoretickou podstatu časových řad, je zde uvedena definice, dělení časových řad, grafická analýza či základní …víceAbstract:
The detection of seasonality in the company data time series. This dissertation is focused on the detection of seasonality in company data time series. The data analysis has been made in a corporation which provides metalworking services. This corporation is situated in Královehradecký region. This thesis consists of two parts theoretical and practical. First two chapters provide the theory of time …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Vladimíra Hovorková Valentová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Habrová, Klára. Detekce sezónnosti v časových řadách podnikových dat. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Hystereze nezaměstnanosti a sezónnost časových řad
Dominika Hustinová -
Rastlinná strava ako trend v stravovaní
Mariana Rožňaiová -
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Trend Bleisure travel – sonda do chování českého turisty
Marie Hrazdirová -
Ekologie jako trend v marketingu
Veronika Ščipáková -
Retreat tourism jako nový trend v poptávce na trhu cestovního ruchu
Markéta Lindová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva