Digitální žákovská portfolia na alternativní střední škole – Bc. Jiří Zradička
Bc. Jiří Zradička
Diplomová práce
Digitální žákovská portfolia na alternativní střední škole
Digital Learning Portfolios In an Alternative Secondary School
Anotace:
Hlavním cílem této práce je představit formou případové studie přístup k využívání digitálních žákovským portfolií na alternativní střední škole. V první polovině práce je představena problematika používání portfolií v pedagogickém kontextu a kontext alternativního školství v České republice. Druhá polovina představuje různé roviny využití digitálních žákovských portfolií na vybrané alternativní střední …víceAbstract:
The main objective of this work, in the form of a case study, is to present an approach to the use of digital learning portfolios at an alternative secondary school. The first half of the thesis introduces the topic of using portfolios in an educational context and in the context of alternative education in the Czech Republic. The other half presents different dimensions to utilizing digital learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cban1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Michal Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Portfolio - nástroj principu odpovědnosti v daltonských školách
Viola Kadlecová -
Produktové portfolio pro privátní klienty
Simona Bílková -
Alternative Approaches to Portfolio Selection
Filip Rýzner -
Postmodern Portfolio Theory
Branislav Lovás -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Metody klasifikace se zaměřením na slovní a procentuální hodnocení
Monika Orálková -
Sebepoznání a sebereflexe v práci terapeutů
Vanessa Jandová -
Reflexe v hodinách přírodovědy v závěru vyučovací hodiny
Joanna Guńková