David Albrecht

Bachelor's thesis

Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí

Building a Personal Brand as a Content Creator in a Digital Environment
Abstract:
Budování osobní značky je stále se rozšiřující disciplína, kterou s rozvojem sociálních sítí v dnešní době využívá stále více lidí i firem. Z tohoto důvodu je hlavním tématem této bakalářské práce aktivní přístup k budování osobní značky obsahových tvůrců na sociálních sítích. Práce představuje názory několika autorů na problematiku brandingu a strategické komunikace a v praktické části práce je analyzována …more
Abstract:
Personal branding is an ever-expanding discipline that more and more people and companies are using these days with the rise of social media. For this reason, the main focus of this bachelor thesis is a proactive approach to personal branding for content creators on social media. The thesis presents the views of several authors on the issue of branding and strategic communication. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Albrecht, David. Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe