David Albrecht

Bakalářská práce

Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí

Building a Personal Brand as a Content Creator in a Digital Environment
Anotace:
Budování osobní značky je stále se rozšiřující disciplína, kterou s rozvojem sociálních sítí v dnešní době využívá stále více lidí i firem. Z tohoto důvodu je hlavním tématem této bakalářské práce aktivní přístup k budování osobní značky obsahových tvůrců na sociálních sítích. Práce představuje názory několika autorů na problematiku brandingu a strategické komunikace a v praktické části práce je analyzována …více
Abstract:
Personal branding is an ever-expanding discipline that more and more people and companies are using these days with the rise of social media. For this reason, the main focus of this bachelor thesis is a proactive approach to personal branding for content creators on social media. The thesis presents the views of several authors on the issue of branding and strategic communication. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Albrecht, David. Budování osobní značky obsahového tvůrce v digitálním prostředí. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe