Bc. Martin Pátík

Diplomová práce

Pohyb, vzájemná interakce a rozhodování subjektů v 3D scéně

The Motion, the Mutual Interaction and the Decision-Making of 3D Scene Subjects
Anotace:
Práce se zabývá počítačovou 3D grafikou, animací umělých postav a technikami s vykreslováním 3D scény. Úvodní kapitola nás seznámí se základními principy programovaní s využitím knihovny OpenGL. Následuje kapitola věnovaná hierarchické struktuře scény a způsobu její implementace, dále je věnována pozornost importu 3D modelů. Skeletální animaci a motion capture systémy, stejně jako import motion capture …více
Abstract:
The thesis is aimed on 3D computer animation, skeletal animation of artificial characters and techniques used in rendering of the 3D scene. The first chapter introduces the basics principals of programming with OpenGL library. Next chapter governs scene graph and its benefits for 3D computer animation and rendering. Also the possibilities of importing 3D file formats are discussed. The skeletal animation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2006
  • Vedoucí: Mgr. Petr Tobola, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky