Experimentální marketingový výzkum antropomorfních modelů – Alena Kadlecová
Alena Kadlecová
Diplomová práce
Experimentální marketingový výzkum antropomorfních modelů
Experimental marketing research of anthropomorphic models
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda respondenti vnímají antropomorfní obaly více pozitivně než obaly obyčejné, což vede k jejich výběru napříč všemi kvadranty FCB matice. K naplnění cíle práce je využit smíšený výzkum, který je realizován pomocí metody eye-tracking a rozhovoru, jehož součástí je i dotazník. Pro sběr dat je vybráno osm produktů z FCB matice. Výsledky výzkum naznačují, že využití antropomorfních …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find out whether the respondents perceive anthropomorphic packaging more positively than ordinary packaging, which leads to their selection across all FCB matrix quadrants. To fulfill the objective of the thesis is used mixed research, which is realized by the method of eye-tracking and interview, which includes a questionnaire. Eight products from the FCB matrix are selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76293
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76293
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.