Alena Kadlecová

Diplomová práce

Experimentální marketingový výzkum antropomorfních modelů

Experimental marketing research of anthropomorphic models
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda respondenti vnímají antropomorfní obaly více pozitivně než obaly obyčejné, což vede k jejich výběru napříč všemi kvadranty FCB matice. K naplnění cíle práce je využit smíšený výzkum, který je realizován pomocí metody eye-tracking a rozhovoru, jehož součástí je i dotazník. Pro sběr dat je vybráno osm produktů z FCB matice. Výsledky výzkum naznačují, že využití antropomorfních …více
Abstract:
The aim of this thesis is to find out whether the respondents perceive anthropomorphic packaging more positively than ordinary packaging, which leads to their selection across all FCB matrix quadrants. To fulfill the objective of the thesis is used mixed research, which is realized by the method of eye-tracking and interview, which includes a questionnaire. Eight products from the FCB matrix are selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76293

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.