Bc. Michaela Petráková

Master's thesis

Chování spotřebitele na trhu se sportovním oblečením

Consumer behaviour on sportswear market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu se sportovním oblečením se zaměřením na fitness, golf a jezdectví. Je zaměřena na identifikaci hlavních faktorů ovlivňujících chování spotřebitele při nákupu sportovního oblečení. Pro naplnění cíle bylo provedeno dotazníkové šetření (n=430) a shluková analýza, na jejímž základě byly vymezeny klíčové segmenty. Nejvyšší důležitost byla zjištěna …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour on sportswear market focusing on fitness, golf and equestrianism. It focuses on identification of main factors which influence consumer behaviour during sportswear purchase. The questionnaire survey (n=430) and cluster analysis were used to identify the key segments of the market. Quality and comfort of clothing were identified as the most important …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta