Chování spotřebitele na trhu se sportovním oblečením – Bc. Michaela Petráková
Bc. Michaela Petráková
Diplomová práce
Chování spotřebitele na trhu se sportovním oblečením
Consumer behaviour on sportswear market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu se sportovním oblečením se zaměřením na fitness, golf a jezdectví. Je zaměřena na identifikaci hlavních faktorů ovlivňujících chování spotřebitele při nákupu sportovního oblečení. Pro naplnění cíle bylo provedeno dotazníkové šetření (n=430) a shluková analýza, na jejímž základě byly vymezeny klíčové segmenty. Nejvyšší důležitost byla zjištěna …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour on sportswear market focusing on fitness, golf and equestrianism. It focuses on identification of main factors which influence consumer behaviour during sportswear purchase. The questionnaire survey (n=430) and cluster analysis were used to identify the key segments of the market. Quality and comfort of clothing were identified as the most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marcela Tuzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Proposal to improve the marketing strategy of the golf area Golf Resort Průhonice, a.s.
Alena Říčková -
Česká a francouzská terminologie golfu – srovnávací lingvistická analýza Terminologie du golf tchèque et française - analyse linguistique comparative
Karolina Karásková -
Ekonomika mezinárodní sportovní akce – Czech Golf Ladies Open
Tereza Koželuhová