Kritická analýza vztahu graffiti a grafického dizajnu v komerční sféře – Bc. Vojtěch Hronský
Bc. Vojtěch Hronský
Bachelor's thesis
Kritická analýza vztahu graffiti a grafického dizajnu v komerční sféře
Critical analysis of graffiti and graphic design relation in commercial field
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vztah graffiti a grafického designu v komerční sféře a jeho vnímání odbornou uměleckou společností. V práci jsou zkoumány graffiti a grafický design z uměleckého pohledu a nastíněny jejich základní prvky, společně s výzkumem jejich propojení a využití v komerční sféře, převážně v reklamě. Součástí práce je analýza odborné umělecké kritiky, která stanovuje uměleckou hodnotu …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the relationship between graffiti and graphic design in the commercial field and its perception by the professional art society. The thesis examines graffiti and graphic design from an artistic perspective and outlines their basic elements, along with research into their interconnection and use in the commercial field, mainly in advertising. The thesis includes an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/b5tr4/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: Mgr. Monika Szűcsová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Český rozhlas Brno: praxe média veřejné služby optikou teorie veřejné sféry
Eva Hradilová -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Radio Wave optikou teorie veřejné služby
Barbora Šichanová -
POST-GRAFFITI: PROLÍNÁNÍ MALÍŘSTVÍ A GRAFFITI NEJEN V SOUČASNÉ ČESKÉ MALBĚ
Richard DRAŽAN -
Graffiti z pohledu etnologie. Sonda do života subkultury graffiti v Brně.
Kamila Gojná -
GRAFFITI IN NEDERLAND Beschrijving van graffiti subcultuur met een speciaal belang op Nederland en Tsjechische Republiek
Jan HALOUZKA -
Proměny graffiti a street art v České republice od 90. let po současnost
Klára Komárková -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova