Modernizace a on-line propagace internetového obchodu – Jiří Frydrych
Jiří Frydrych
Bakalářská práce
Modernizace a on-line propagace internetového obchodu
The Modernisation and On-line Promotion of an Online-shop
Anotace:
Práce se zabývá modernizací a on-line propagací internetového obchodu glassdiamonds.cz. Úkolem studenta je popsat současný stav e-shopu, zhodnotit návštěvnost a navrhnout řešení založená na současných moderních technologiích, která povedou k zvýšení návštěvnosti a podpoře prodeje. V rámci práce student provede srovnání a výběr vhodného e-commere Open Source řešení. Dále na vybraném webhostingu provede …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the modernisation and online promotion of e-shop glassdiamonds.cz. The task of student is to describe the current state of e-shop, evaluate traffic and propose solutions based on the modern technologies, which will lead to increased traffic and sales support. In this work the student performs the comparison and selection of suitable e-commerce Open Source solution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Frydrych, Jiří. Modernizace a on-line propagace internetového obchodu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
Monika Marešová -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
Jakub Ptošek -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal