Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto – František Jůzl
František Jůzl
Diplomová práce
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
Anotace:
Hlavní cíl této diplomové práce bylo definovat hlavní přínosy strategie zvyšující spokojenost zákazníka. Především efekty na zákaznickou základnu, retenci zákazníků, loajalitu a v neposlední řadě na finanční ukazatele byly diskutovány. Dále tři techniky měření spokojenosti zákazníka jsou důkladně zhodnoceny. Jedná se o complaint management,průzkum spokojenosti zákazníka a mystery shopping. Druhý cíl …víceAbstract:
The first objective of this thesis is to define the most significant benefits of a customer satisfaction strategy for a company. Especially, the effects on customer base, retention, loyalty, and last but not least on financials are discussed. Furthermore, three techniques of customer satisfaction measurement are critically assessed. Those are complaint management, customer satisfaction surveys, and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2012
- Vedoucí: Hana Machková
- Oponent: Josef Malý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33690
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
An Integrated Framework for Achieving Process and Operational Excellence in the Automotive Industry
Márcio Vitor Tonhá Rodrigues -
Makroekonomické dopady robotizace v průmyslu : Škoda Auto a.s.
Yulia Libiaková -
Proces digitalizace a Industry 4.0 v oblasti řízení kvality značky ve ŠKODA AUTO a.s.
Marek Hamala -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Best Practice of IT Security in the Era of Industry 4.0: IIoT in the Škoda Auto Production Area
Pavel Šimek -
Návrh využití Industry 4.0 ve výrobě komponentů ŠKODA AUTO a.s.
Jan Teplý -
Strategic Analysis of ŠKODA AUTO a.s.
Marat Amangeldinov -
Risk management a strategie snižování finančních rizik v automobilovém průmyslu: případ Škoda Auto.
Vladimir Shchetinin