Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto – František Jůzl
František Jůzl
Master's thesis
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
Abstract:
Hlavní cíl této diplomové práce bylo definovat hlavní přínosy strategie zvyšující spokojenost zákazníka. Především efekty na zákaznickou základnu, retenci zákazníků, loajalitu a v neposlední řadě na finanční ukazatele byly diskutovány. Dále tři techniky měření spokojenosti zákazníka jsou důkladně zhodnoceny. Jedná se o complaint management,průzkum spokojenosti zákazníka a mystery shopping. Druhý cíl …moreAbstract:
The first objective of this thesis is to define the most significant benefits of a customer satisfaction strategy for a company. Especially, the effects on customer base, retention, loyalty, and last but not least on financials are discussed. Furthermore, three techniques of customer satisfaction measurement are critically assessed. Those are complaint management, customer satisfaction surveys, and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 1. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33690
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2012
- Supervisor: Hana Machková
- Reader: Josef Malý
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33690
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Makroekonomické dopady robotizace v průmyslu : Škoda Auto a.s.
Yulia Libiaková -
Proces digitalizace a Industry 4.0 v oblasti řízení kvality značky ve ŠKODA AUTO a.s.
Marek Hamala -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Best Practice of IT Security in the Era of Industry 4.0: IIoT in the Škoda Auto Production Area
Pavel Šimek -
Návrh využití Industry 4.0 ve výrobě komponentů ŠKODA AUTO a.s.
Jan Teplý -
Strategic Analysis of ŠKODA AUTO a.s.
Marat Amangeldinov -
Risk management a strategie snižování finančních rizik v automobilovém průmyslu: případ Škoda Auto.
Vladimir Shchetinin -
Communication of ŠKODA AUTO Heritage on Chinese market
Andrea Frydlová