Bc. Lucie Filipová

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace zdravotnického zařízení - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated marketing communication of medical devices - a synergistic effect of each instrument
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace zdravotnického zařízení.(ZZ) Marketingovou komunikací míníme dialog mezi nemocnicí a jejím vnitřním a vnějším prostředím. Interním účastníkem dialogu jsou zaměstnanci nemocnice, k nimž tvoří protipól pacienti, externí/privátní lékaři a další spolupracující subjekty. Porodnice Benešov neměla ucelený koncepční plán komunikace se svými …more
Abstract:
This thesis deals with the marketing communication of medical devices. Marketing communication refers to a dialogue between the hospital and it´s internal and external environment. Internal dialogue participants are employees of the hospital to whom patients are the counterpart, external / private doctors and other cooperating entities. Maternity Benesov does not have complete conceptual plan of communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní