Integrovaná marketingová komunikace zdravotnického zařízení - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Bc. Lucie Filipová
Bc. Lucie Filipová
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace zdravotnického zařízení - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated marketing communication of medical devices - a synergistic effect of each instrument
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace zdravotnického zařízení.(ZZ) Marketingovou komunikací míníme dialog mezi nemocnicí a jejím vnitřním a vnějším prostředím. Interním účastníkem dialogu jsou zaměstnanci nemocnice, k nimž tvoří protipól pacienti, externí/privátní lékaři a další spolupracující subjekty. Porodnice Benešov neměla ucelený koncepční plán komunikace se svými …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing communication of medical devices. Marketing communication refers to a dialogue between the hospital and it´s internal and external environment. Internal dialogue participants are employees of the hospital to whom patients are the counterpart, external / private doctors and other cooperating entities. Maternity Benesov does not have complete conceptual plan of communication …víceKlíčová slova
Pacient zdraví zdravotní péče v České republice porodnice lékař nemocnice marketing propagace reklama marketingové nástroje marketingová komunikace cíle značka web efektivita POS. Patient health health service in Czech republic maternity hospital doctor hospital promotion advertising marketing tools marketing communication objectives brand www efficience POS
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xmsme/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Obraz sebepoškozování v adolescenci v kontextu vybraných systémů péče
Veronika Pupíková -
Vývoj nákladů na zdravotní péči v České republice v období 2004-2016 v závislosti na demografickém vývoji
Karolína Remešová -
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna jako součást systému zdravotní péče v České republice
Nikola Pastuszková -
RBP, zdravotní pojišťovna jako součást systému zdravotní péče v České republice
Nela Barvová -
Financování zdravotní péče v České republice s ukázkou modelů financování zdravotní péče ve vybraných zemích a judikaturou v této oblasti
Jana Konečná -
Rozvoj služeb dlouhodobé sociálně zdravotní péče v České republice v letech 2000-2022
Leona Bílá -
Koordinace zdravotního pojištění a zdravotní péče v Evropské unii
Denisa Kučerová -
Zajištění a financování sociální a zdravotní péče v sociálních službách v Karlovarském kraji
Jan Mašek