Bc. Lucie Filipová

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace zdravotnického zařízení - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated marketing communication of medical devices - a synergistic effect of each instrument
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace zdravotnického zařízení.(ZZ) Marketingovou komunikací míníme dialog mezi nemocnicí a jejím vnitřním a vnějším prostředím. Interním účastníkem dialogu jsou zaměstnanci nemocnice, k nimž tvoří protipól pacienti, externí/privátní lékaři a další spolupracující subjekty. Porodnice Benešov neměla ucelený koncepční plán komunikace se svými …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing communication of medical devices. Marketing communication refers to a dialogue between the hospital and it´s internal and external environment. Internal dialogue participants are employees of the hospital to whom patients are the counterpart, external / private doctors and other cooperating entities. Maternity Benesov does not have complete conceptual plan of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní