Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011 – Martin Bernátek
Martin Bernátek
Diplomová práce
Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
Anotace:
Z analýzy kampaně vyplynulo že nejdůležitější aspekt ohledně aplikace Data-Driven Marketingu je nutnost zařadit tuto metodu přímo do marketingového plánu. To znamená, že tým připravující tento plán si musí definovat jak bude měřit výkon aktivit. Na základě těchto poznatků může upravit plán kampaně, aby přinesl větší hodnotu společnosti, sledovat jí během kampaně a případně pozměnit co nefunguje a řádně …víceAbstract:
Out of the campaign analysis the most important contribution is that Data-Driven Marketing makes sense only once it is already part of the marketing plan. So the team preparing the marketing plan defines the goals and sets the proper measurement matrix according to those goals. It enables to adjust the marketing plan to extract more value, watch the execution and do adjustments if necessary and evaluate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29692
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martin Jurek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29692
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management