Lucie PLISKOVÁ
Master's thesis
Výuka botaniky v pojetí "Tvořivé školy"
Classwork of botany in concept creative school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá činnostním učení, na jehož principech je v dnešní době založen vzdělávací program Tvořivá škola. Práce poukazuje na důležitost rozvíjení tvořivosti žáků na základních školách a to především za použití nejrůznějších didaktických pomůcek. V teoretické části práce je popsán princip činnostního učení, jeho historie, postupy, metody. Praktickou část práce tvoří soubor námětů činnostního …moreAbstract:
This thesis deals with active learning principles on which today is based educational program Creative school. The work highlights the importance of creativity of pupils in primary schools, mainly using various teaching aids. The theoretical part describes principles of active learning, its history, procedures and methods. The practical part consists of a set of ideas of active learning for elementary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 1. 2011
Accessible from:: 17. 1. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2011
- Supervisor: PaedDr. Svatava Kubicová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLISKOVÁ, Lucie. Výuka botaniky v pojetí "Tvořivé školy". Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.1.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 1. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Teaching for Primary Schools / Bi-Ge
Theses on a related topic
-
Činnostní učení v projektu Tvořivá škola
Lucie Nývltová -
Tvořivá škola - činnostní učení v 1. ročníku na modelu malotřídní školy
Jitka ZAMRZLOVÁ -
Činnostní učení v edukačním procesu u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ
Dorota PETRÁŠOVÁ -
Využití metod Tvořivé školy v integraci žáků s poruchami učení a chování na prvním stupni ZŠ
Gabriela Skipalová