Výuka botaniky v pojetí "Tvořivé školy" – Lucie PLISKOVÁ
Lucie PLISKOVÁ
Master's thesis
Výuka botaniky v pojetí "Tvořivé školy"
Classwork of botany in concept creative school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá činnostním učení, na jehož principech je v dnešní době založen vzdělávací program Tvořivá škola. Práce poukazuje na důležitost rozvíjení tvořivosti žáků na základních školách a to především za použití nejrůznějších didaktických pomůcek. V teoretické části práce je popsán princip činnostního učení, jeho historie, postupy, metody. Praktickou část práce tvoří soubor námětů činnostního …viacAbstract:
This thesis deals with active learning principles on which today is based educational program Creative school. The work highlights the importance of creativity of pupils in primary schools, mainly using various teaching aids. The theoretical part describes principles of active learning, its history, procedures and methods. The practical part consists of a set of ideas of active learning for elementary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2011
Zverejniť od: 17. 1. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2011
- Vedúci: PaedDr. Svatava Kubicová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLISKOVÁ, Lucie. Výuka botaniky v pojetí "Tvořivé školy". Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.1.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 1. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Teaching for Primary Schools / Bi-Ge
Práce na příbuzné téma
-
Činnostní učení v projektu Tvořivá škola
Lucie Nývltová -
Tvořivá škola - činnostní učení v 1. ročníku na modelu malotřídní školy
Jitka ZAMRZLOVÁ -
Činnostní učení v edukačním procesu u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni ZŠ
Dorota PETRÁŠOVÁ -
Využití metod Tvořivé školy v integraci žáků s poruchami učení a chování na prvním stupni ZŠ
Gabriela Skipalová