Projekt vývoje, výroby a distribuce nového kosmetického výrobku – Roman Golotovskiy
Roman Golotovskiy
Bachelor's thesis
Projekt vývoje, výroby a distribuce nového kosmetického výrobku
Project of development, production and distribution of a new cosmetic product
Abstract:
Moje bakalářská práce se zabývá zpracováním projektu vývoje, výroby a distribuce nového kosmetického výrobku s použitím přírodních ingrediencí. Teoretická část práce určuje základní rámec problematiky managementu projektu, zahrnuje popis metod a technik, které se při tvorbě projektu používají. Na základě popsaných ná-strojů jsem zpracoval praktickou část, kterou jsem doplnil o výpočty nákladů a výnosů …moreAbstract:
The presented bachelor thesis deals with the elaboration of a project concerning the development, production and distribution of a new cosmetic product after natural ingredients only had been used during its production. The theoretical part of my thesis describes the fundamental frame of the set of problems connected with project management. It also includes a description of methods and techniques …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49760
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: Ondřej Lešetický
- Reader: Jakub Šafránek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49760
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Moderní management a jeho realizace v praxi podniku XY
Patrik Jakub Šmejkal -
Talent management – plány nástupnictví a jejích realizace v praxi ve společnosti Creditea
Viktoria Linhartová -
Der Master "Regionale und Europäische Projektentwicklung" als internationales und interkulturelles Projekt: Eine Analyse der mehrsprachigen, interkulturellen Projektkommunikation per E-Mail.
Susanne KLEIN -
Company Business Plan
Maria Ageenko -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Podnikatelský plán internetového krejčovství Tvá móda; Business Plan of Internet Tailoring Tva moda
Markéta Kubíčková -
Využití Recovery Plan pro zajištění krizového řízení organizace
Michaela Škultétyová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová