Manufacturing Reshoring in the German Apparel Industry from a Consumer Perspective – Sofia Saradzhants
Sofia Saradzhants
Bakalářská práce
Manufacturing Reshoring in the German Apparel Industry from a Consumer Perspective
Obnova Výroby v Německém Oděvním Průmyslu z Pohledu Spotřebitele
Anotace:
Převaha reshoringu, strategické přemístění výrobních aktivit nadnárodních podniků zpět do domovských zemí ze zahraničí, získala v oděvním průmyslu v Německu velký význam. V současné době je však spotřebitelský pohled na iniciativy reshoring nedostatečně studován. Cílem příspěvku bylo prozkoumat postoj německých spotřebitelů k přeskupení výroby v oděvním průmyslu a jejich nákupní chování. Data byla …víceAbstract:
The prevalence of reshoring, the strategic relocation of manufacturing activities of multinational enterprises back to home countries from abroad, has gained high significance within the apparel industry in Germany. However, the consumer viewpoint of the reshoring initiatives is currently understudied. The objective of the paper was to investigate the German consumers’ attitude towards manufacturing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91510
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2024
- Vedoucí: Radek Čajka
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91510
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vstupu české oděvní značky Odivi s.r.o. na německý trh
Karolína Břinková -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Reshoring within the EU
Christian Svend Roy Billinton -
Americko-čínská obchodní válka a reshoring amerických firem
Tereza Rychtaříková -
Reshoring as a form of deglobalisation: the US automotive industry
Martin Barták -
Poslední trendy v offshoringu a reshoringu v Evropské unii
Lukáš Provázek