Bc. Zdeněk Přech

Bachelor's thesis

Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu

Internet marketing and its application at the Czech market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na specifikaci výhod i nevýhod aplikace internetového marketingu v praxi u zvolené firmy. Řešení tohoto problémů probíhalo v autorem zvoleném podniku Vekoff s.r.o. sídlícím v Praze. Předmětem práce byla analýza jednotlivých komunikačních prostředků a aktivit, které firma na internetu využívá a následný návrh opatření pro jejich optimalizaci. K realizaci těchto kroků, bylo …more
Abstract:
The thesis is focused on the specification of advantages and disadvantages of Internet Marketing practical implementation at the selected company. The solution to this problem was carried out in the selected company Vekoff Ltd. based in Prague. This aim has been realized by the analysis of various types of communication and activities which used and optimized by the company. To reach this steps there …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marek Kocánek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management