Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu – Bc. Zdeněk Přech
Bc. Zdeněk Přech
Bachelor's thesis
Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu
Internet marketing and its application at the Czech market
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na specifikaci výhod i nevýhod aplikace internetového marketingu v praxi u zvolené firmy. Řešení tohoto problémů probíhalo v autorem zvoleném podniku Vekoff s.r.o. sídlícím v Praze. Předmětem práce byla analýza jednotlivých komunikačních prostředků a aktivit, které firma na internetu využívá a následný návrh opatření pro jejich optimalizaci. K realizaci těchto kroků, bylo …viacAbstract:
The thesis is focused on the specification of advantages and disadvantages of Internet Marketing practical implementation at the selected company. The solution to this problem was carried out in the selected company Vekoff Ltd. based in Prague. This aim has been realized by the analysis of various types of communication and activities which used and optimized by the company. To reach this steps there …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mynhd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marek Kocánek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
On-line public relations
David Pinček -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Etika v public relations
Adéla Vaverová