Vliv sociálních sítí na vývoj Facebooku – Bc. Jan Růžička
Bc. Jan Růžička
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na vývoj Facebooku
The impact of social networks on the development of Facebook
Anotace:
Diplomová práce s názvem: Vliv sociálních sítí na vývoj Facebooku se zabývá retrospektivou vývoje největší sociální sítě Facebook od založení až do současnosti. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část se věnuje Facebooku a sociálním sítím obecně. Jejich základnímu i geografickému rozdělení, problematice ochraně osobních dat a soukromí na sociálních sítích, pozitivním i negativním vlivům. …víceAbstract:
The diploma thesis entitled "The Impact of Social Networks on the Development of Facebook" deals with the development retrospective of the largest social network, Facebook, since the establishment up to the present. The thesis is composed of the three main parts. The first part deals with Facebook and social networks in general, their basic and geographical distribution, the issue of Privacy policy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e29zi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Development of perception of Google+
Jan Gemrich -
Efficient Algorithms for Social Influence Problems with Large Networks
Nguyen Huy Phuong Pham -
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
Myriam Xcareth Contreras Petlacalco -
Společenská odpovědnost firem a web 2.0
Jan Brandejs