Meat Consumption: Is our Free Choice Actually Free? – Ayla Sattar-zada
Ayla Sattar-zada
Diplomová práce
Meat Consumption: Is our Free Choice Actually Free?
Spotřeba masa: Je naše svobodná volba ve skutečnosti taková?
Anotace:
Spotřeba masa, její rámování v médiích a dopady na společnost jsou velmi zajímavé pro vědce, marketingové specialisty a širokou veřejnost. I když se zdá, že lidé vědí o závažných problémech spojených se spotřebou masa, celosvětově stále roste. Tato práce si klade za cíl prozkoumat, jak se vytváří určitý vztah mezi masem a jeho spotřebiteli, a co ovlivňuje tento proces. Práce opírá své závěry o literární …víceAbstract:
Meat consumption, its framing in the media and its effects on society have been of high interest to various scholars, marketing specialists and the wider public. While people seem to be knowledgeable of certain problems connected to meat consumption, it continues growing worldwide. This paper aims to investigate how a particular relationship between meat and its consumers is being created, and what …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83830
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Zuzana Chytková
- Oponent: Jaroslav Pašmik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83830
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Semiotic Analysis of Media Discourse: Analysis of Gender in Selected British and Slovak Television Commercials
Veronika BABJÁKOVÁ -
Semiotic analysis of the film Parasite
Anastasiia Mozharova -
A Semiotic Analysis and Illustrative Translations of Cedar Point Amusement Park's Printed Promotional Materials
Miroslav KOKEŠ -
Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních
Anna Volkova -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová