Ayla Sattar-zada

Diplomová práce

Meat Consumption: Is our Free Choice Actually Free?

Spotřeba masa: Je naše svobodná volba ve skutečnosti taková?
Anotace:
Spotřeba masa, její rámování v médiích a dopady na společnost jsou velmi zajímavé pro vědce, marketingové specialisty a širokou veřejnost. I když se zdá, že lidé vědí o závažných problémech spojených se spotřebou masa, celosvětově stále roste. Tato práce si klade za cíl prozkoumat, jak se vytváří určitý vztah mezi masem a jeho spotřebiteli, a co ovlivňuje tento proces. Práce opírá své závěry o literární …více
Abstract:
Meat consumption, its framing in the media and its effects on society have been of high interest to various scholars, marketing specialists and the wider public. While people seem to be knowledgeable of certain problems connected to meat consumption, it continues growing worldwide. This paper aims to investigate how a particular relationship between meat and its consumers is being created, and what …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: Zuzana Chytková
  • Oponent: Jaroslav Pašmik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83830