Komunikační strategie tiskových mluvčích v krizových situacích – Bc. Kristýna Maršovská
Bc. Kristýna Maršovská
Diplomová práce
Komunikační strategie tiskových mluvčích v krizových situacích
Communication Strategies of Spokespersons in Crisis Situations
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikačními strategiemi tiskových mluvčích v krizových situacích, přičemž jejím cílem je vymezit a analyzovat tyto komunikační strategie. Komunikační strategie jsou v teoretické i empirické části práce představeny v jejich návaznosti na jednotlivé fáze krize: předkrizové období, období krize a postkrizové období. V teoretické části a následné analýze autorka vychází z přístupu …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on communication strategies of spokespersons in crisis situations with the objective to define and analyse these strategies. In both theoretical and empirical parts and the following analysis communication strategies are introduced with their relevance to individual crisis phases: pre-crisis, crisis, post-crisis. The theoretical part and the analysis were inspired by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sb6ij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Teorie leadershipu ve finančně poradenské společnosti
Veronika Kadlecová -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Projevy tiskových mluvčí v rámci krizové komunikace ve zdravotnických zařízení
Michaela Karlovská -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich