Postoje lékařů k zástupcům farmaceutických firem – Mgr. et Bc. Kateřina HORÁKOVÁ
Mgr. et Bc. Kateřina HORÁKOVÁ
Master's thesis
Postoje lékařů k zástupcům farmaceutických firem
Attitudes of physicians towards medical representatives
Abstract:
Role farmaceutického marketingu. Originální a generická léčiva, jejich cesta na trh, vývojový cyklus léčiv Léky na předpis, léky volně prodejné Marketingové nástroje farmaceutických firem Cesty marketingové komunikace farmaceutických firem Dynamika současného vývoje farmaceutického trhu a výhled do budoucna Farmaceutický zástupce a jeho činnost Lékař, jeho motivace a potřeby Současné problémy lékařské …moreAbstract:
The role of pharmaceutical marketing. Original and generic drugs, their way to market,drug developement cycle. Prescription drugs, OTC drugs. Marketing tools pharmaceutical comapnies. Ways of pharmaceutical marketing communications firms. The dynamics of the pharmaceutical market, current trends and future outlook. Pharmaceutical representatives and its activities. The doctor, his motivation and Leeds …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Identifier:
119151
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Zdeněk Vtípil, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORÁKOVÁ, Kateřina. Postoje lékařů k zástupcům farmaceutických firem. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Vlivy na vztah lékařské veřejnosti a farmaceutické firmy
Michaela Brožová -
Metoda DEA při analýze činnosti farmaceutické firmy
Artem Kunich -
Teorie a praxe využití standardizovaných komunikačních postupů vybrané firmy v praxi obchodního reprezentanta
Diana Boháčová -
Adaptační proces a vzdělávání u obchodních zástupců ve farmaceutické firmě
Petr Marek -
Revizní lékař jako nástroj dohledu nad výdaji veřejného financování zdravotnictví
Zdeněk Vavro -
Lékař a pacient - vztah založený na důvěře
Veronika Grebeňová -
Lékař jako vykonavatel veřejné správy
Daniel Thibaud -
Byznys plán a technologická specifikace projektu Online lékař
Matěj Dusbaba
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
5/4/2011