Postoje lékařů k zástupcům farmaceutických firem – Mgr. et Bc. Kateřina HORÁKOVÁ
Mgr. et Bc. Kateřina HORÁKOVÁ
Master's thesis
Postoje lékařů k zástupcům farmaceutických firem
Attitudes of physicians towards medical representatives
Anotácia:
Role farmaceutického marketingu. Originální a generická léčiva, jejich cesta na trh, vývojový cyklus léčiv Léky na předpis, léky volně prodejné Marketingové nástroje farmaceutických firem Cesty marketingové komunikace farmaceutických firem Dynamika současného vývoje farmaceutického trhu a výhled do budoucna Farmaceutický zástupce a jeho činnost Lékař, jeho motivace a potřeby Současné problémy lékařské …viacAbstract:
The role of pharmaceutical marketing. Original and generic drugs, their way to market,drug developement cycle. Prescription drugs, OTC drugs. Marketing tools pharmaceutical comapnies. Ways of pharmaceutical marketing communications firms. The dynamics of the pharmaceutical market, current trends and future outlook. Pharmaceutical representatives and its activities. The doctor, his motivation and Leeds …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
119151
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PhDr. Zdeněk Vtípil, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Kateřina. Postoje lékařů k zástupcům farmaceutických firem. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Vlivy na vztah lékařské veřejnosti a farmaceutické firmy
Michaela Brožová -
Metoda DEA při analýze činnosti farmaceutické firmy
Artem Kunich -
Teorie a praxe využití standardizovaných komunikačních postupů vybrané firmy v praxi obchodního reprezentanta
Diana Boháčová -
Adaptační proces a vzdělávání u obchodních zástupců ve farmaceutické firmě
Petr Marek -
Revizní lékař jako nástroj dohledu nad výdaji veřejného financování zdravotnictví
Zdeněk Vavro -
Lékař a pacient - vztah založený na důvěře
Veronika Grebeňová -
Lékař jako vykonavatel veřejné správy
Daniel Thibaud -
Byznys plán a technologická specifikace projektu Online lékař
Matěj Dusbaba
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
5. 4. 2011