Efektivita reklamy v neuromarketingu – Bc. Kateřina Lazarčíková
Bc. Kateřina Lazarčíková
Master's thesis
Efektivita reklamy v neuromarketingu
The Efficiency of Advertising in Neuromarketing
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá efektivitou reklamy a faktory, kterými lze ovlivnit nákupní chování zákazníků. Cílem je zjistit jakou míru pozornosti vyvolají erotické apely v reklamě. V teoretické části je přiblížen smyslový a emoční marketing, následně představuji neuromarketing, včetně metod, které tento perspektivní obor nabízí, a následně je uváděna podprahová reklama. Dále se zabývám aplikací …viacAbstract:
This thesis deals with the effectiveness of advertising and the factors that can affect the purchasing behavior of customers. The aim is to find out what level of attention can be attracted by erotic appeals in advertising. In the theoretical part is a descripted sensory and emotional marketing, then I introduce neuromarketing, including methods that this prospective field can offer, and then subliminal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kwlsm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček -
Uplatnenie psychológie v marketingu
Kristína Baráthová