Miroslava Hejdová
Diplomová práce
Marketingový výzham body image
Importance of Body Image Marketing
Anotace:
Body image může být považován za velmi užitečný nástroj při formování marketingových strategií. V teoretické části zpracovávám téma body image z pohledu žen a mužů, přičemž jsem se snažila o nastínění aspektů, které lze účinně využít v marketingu. 1) Prvním cílem práce je potvrdit nebo vyvrátit současnou představu o ideálu štíhlosti u žen a svalnaté postavy u mužů a dále snahu mužů a žen buď dietami …víceAbstract:
Objective: Body image may be regarded as a very useful tool in marketing strategies. In the theoretic part of the thesis, body image topic is discussed from the women and men's perspective. Main aspects which could be used in marketing are stressed. 1) The first aim of the thesis is to support or explode a theory about current slim ideal in women and athletic body in men and furthermore struggling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15030
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2009
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Dagmar Skokanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15030
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový význam body image
Václava Bryce -
Etické aspekty marketingové komunikace se zřetelem na pojetí lidského těla v reklamách - problematika Body Image
Zbyněk Linhart -
Rizika redukčních diet
Maria DAVYDOVA