Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh – Bc. Jaromír UHŘÍK
Bc. Jaromír UHŘÍK
Diplomová práce
Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh
Business Plan - the introduction of a new product into the market
Anotace:
Diplomová práce se bude zabývat podnikatelským plánem vstupu nové služby na trh. Služba je zaměřená na legální stahování a poslech hudby po internetu. Jednou z hlavních částí práce by mělo být zjištění současného stavu poskytovaných služeb konkurenčními firmami. Výsledkem práce bude postup tvorby realizace nového projektu od jeho založení až po nový produkt, který by chtěla firma XY s budoucím partnerem …víceAbstract:
This diploma work will go about the business plan for break new services into the market. This service is focused on legal downloading and listening to music over the Internet. One of the main parts of this diploma work should be to identify the current state of the services provided by competing firms. I will focus on a new project with the intention to put it on the market. We must find out the conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21860
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UHŘÍK, Jaromír. Podnikatelský záměr - uvedení nového produktu na trh. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Průmyslové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
Podnikatelsky plan
Anastasiya Nazarenko -
Business plan for Lonicera
Anna Babicheva -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Návrh marketingové komunikace pro nový produkt vybrané značky
Kristýna Čechová -
Turistický produkt v regionu Jižní Čechy
Michaela Jakešová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Petr Podařil