Zuzana Hanáčková

Master's thesis

Advergaming jako marketingový nástroj v cestovním ruchu

Advergaming as a marketing tool in tourism
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vysvětlením pojmu Advergaming a jeho významu pro cestovní ruch. Praktickou část tvoří analýza, ke které jsou vybrány tři hry, každá z nich na jiném principu, nesoucí prvky Advergamingu a vyskytující se na území České republiky. S vědomím, že marketingový nástroj může fungovat sám o sobě, ale vždy je potřeba zasáhnout cílové trhy, provádím analýzu povědomí o tomto nástroji …more
Abstract:
The dissertation aims to explain the term 'advergaming' and its significance in tourism. The practical part contains an analysis of three selected games, each of which is based on a different principle but all of which exhibit the characteristics of advergaming and are available in the Czech Republic. Taking into account the fact that a marketing tool can be effective by itself but it always necessary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2019
  • Supervisor: Martin Vaško
  • Reader: Zuzana Kvítková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75223