Měření spokojenosti zákazníků zámečnické firmy – Radoslav Mejtil
Radoslav Mejtil
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků zámečnické firmy
Customer Satisfaction Measurement in Locksmith Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení analýzy spokojenosti zákazníků firmy Zámečnictví Kratěk. Tato práce má vytvořit podklady pro firmu Zámečnictví Kratěk na základě jejich požadavků. První část popisuje teoretická východiska měření spokojenosti zákazníků se zaměřením na poznání zákazníka, na metodiku získávání a hodnocení dat a zejména na tvorbu písemného dotazníku. Součástí první části je …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the evaluation of the analysis of the customer satisfaction of the Locksmiths Kratěk Company. This work is intended to create a set of documents for the Locksmiths Kratěk Company based on their requirements. The first part describes the theoretical basis of customer satisfaction survey focused on understanding the customer, on acquiring and evaluating data, and in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/115353
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Kateřina Špakovská
- Oponent: Pavlína Rohlenová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Přednosti a meze rodinného podnikání
Lucie Dortová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Trait Mindfulness and Leadership Effectiveness: A Multilevel Analysis
Ladislav Záliš -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný