Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků – Barbora Kalousková
Barbora Kalousková
Bachelor's thesis
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
The Movie Genre and Its Uses in the Creation of Audiovisual Promotional Tools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá filmovými žánry a jejich využitím v tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků. Teoretická část popisuje především audiovizuální reklamu, základní pojmy z oblasti filmu a žánry. Praktická část práce analyzuje využití žánrů v audiovizuální reklamní tvorbě, a to především výzkumnou kvalitativní metodou individuálních rozhovorů. Tento výzkum je součástí práce.Abstract:
This bachelor thesis deals with film genres and their applications in audiovisual advertising. The theoretical part describes audiovisual advertisement as such and defines the core terminology linked with film and film genres. The practical part then analyzes the em-ployment of film genres in audiovisual advertisement production, mostly through a qualita-tive research conducted as a series of individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Accessible from:: 29. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALOUSKOVÁ, Barbora. \textit{Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/j1h3he/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kalousková, Barbora. Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Fakulta pedagogická ZČU - tvorba videoklipu
Andrea FIALKOVÁ -
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Matej DANIEL -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Matej DANIEL -
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
Václav Horáček -
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
Kateřina ZVONKOVÁ