Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků – Barbora Kalousková
Barbora Kalousková
Bachelor's thesis
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
The Movie Genre and Its Uses in the Creation of Audiovisual Promotional Tools
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá filmovými žánry a jejich využitím v tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků. Teoretická část popisuje především audiovizuální reklamu, základní pojmy z oblasti filmu a žánry. Praktická část práce analyzuje využití žánrů v audiovizuální reklamní tvorbě, a to především výzkumnou kvalitativní metodou individuálních rozhovorů. Tento výzkum je součástí práce.Abstract:
This bachelor thesis deals with film genres and their applications in audiovisual advertising. The theoretical part describes audiovisual advertisement as such and defines the core terminology linked with film and film genres. The practical part then analyzes the em-ployment of film genres in audiovisual advertisement production, mostly through a qualita-tive research conducted as a series of individual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Zverejniť od: 29. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALOUSKOVÁ, Barbora. \textit{Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/j1h3he/.
Jak správně citovat práci
Kalousková, Barbora. Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Fakulta pedagogická ZČU - tvorba videoklipu
Andrea FIALKOVÁ -
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Matej DANIEL -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Matej DANIEL -
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
Václav Horáček -
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
Kateřina ZVONKOVÁ