Role médií ve spotřební společnosti z pohledu žáků 2. stupně ZŠ – Bc. Tereza Bernatíková
Bc. Tereza Bernatíková
Diplomová práce
Role médií ve spotřební společnosti z pohledu žáků 2. stupně ZŠ
Role of media in a consumer society in the view of primary school students
Anotace:
Diplomová práce „Role médií ve spotřební společnosti z pohledu žáků 2. stupně ZŠ“ se v teoretické rovině snaží vysvětlit, jakým způsobem společnost dospěla do současného konzumního stádia, co je pro ni charakteristické a také jaké paradoxy jsou pro ni příznačné. Součástí je také základní vymezení typů a funkcí médií, která se výrazně podílí na chodu moderní společnosti a pomáhají tak dotvářet její …víceAbstract:
Diploma thesis “Role of media in a consumer society in the view of primary school students “, try to explain in which ways this society reaches the present consumer stadium and what is characteristic for it. Also it tries to explain different paradox peculiar to this modern society. The other part of this work defines primary types and functions of media which are necessary presumption of consumption …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y1ulr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Ivan Holý
- Oponent: PhDr. Jiří Nolč
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Communication education strategy to reduce food waste at the consumer level with a focus on fruit and vegetables
Anna Bambasová -
Consumer Society, advertising on video game for smartphones.
Ernesto Triana Delgado -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora