Sociální pedagog a jeho uplatnění ve školním prostředí – Bc. Veronika Hanulíková
Bc. Veronika Hanulíková
Master's thesis
Sociální pedagog a jeho uplatnění ve školním prostředí
The Position of a Social Pedagogue in the School Environment
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá uplatněním sociálního pedagoga ve školním prostředí. Teoretická část pojednává o oblastech vztahující se k ústřednímu tématu. Stručně seznamuje s vývojem sociální pedagogiky jak na našem území, tak v zahraničí. Dále zdůrazňuje integrující charakter sociální pedagogiky a její provázanost s ostatními disciplínami. Na závěr rozpracovává jednotlivé atributy profese …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the position of a social pedagogue in the school environment. The theoretical part describes the dimensions related to the main issue. This part briefly introduces the development of social pedagogy, in our country as well as abroad. Furthermore, it emphasizes integrating character of social pedagogy and its cohesion with other disciplines. In the last part, it describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Accessible from:: 14. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hanulíková, Veronika. Sociální pedagog a jeho uplatnění ve školním prostředí. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ -
Interpretativní fenomenologická analýza prožívání osob stojících modelem při malbě aktu
Kryštof Pšenička