BcA. Iva RUCKÁ

Bachelor's thesis

Animace v reklamě

Animation in Advertising
Abstract:
Cílem této práce je přinést pohled na animovanou reklamu, na její vývoj a nové trendy, jako významného komunikačního prostředku. Animace prochází v dnešní době, díky novým technologiím, velikým rozvojem a získává si nezastupitelné místo v reklamním průmyslu. Práce je doprovázena mnohými výroky slavných umělců o reklamě a to kladnými i zápornými a je jenom na čtenáři, jaký úsudek si udělá. Sama vnáším …more
Abstract:
The aim of this work is to bring the look on the animated advertising, it´s progression and new trends as important comware. Nowadays the animation goes through huge development and due to new technology gets unforgettable place in advertising industry. The work is accompanied by many positive and negative statements of famous artists about advertising and it depends only on the reader what will be …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2008
Identifier: 8175

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RUCKÁ, Iva. Animace v reklamě. Zlín, 2008. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Fine arts / Multimedia and design

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.