Gabriela Kovářová

Bakalářská práce

Environmentální marketingová komunikace jako součást strategie nového podniku

Environmental Marketing Communication as a Part of a New Firm Strategy
Anotace:
Hlavním cílem této práce je zhodnocení stávajícího marketingového mixu firmy World Vegan a vytvoření vlastního návrhu na zlepšení komunikace. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů zelený marketing, zelený marketingový mix a marketingová situační analýza. V praktické části je představena společnost World Vegan, její konkurence, je zde realizována Porterova analýza konkurenčního prostředí a empirické …více
Abstract:
The main aim of this thesis is the evaluation of actual marketing mix for the World Vegan company and creating a proposal for making a better promotion. The theoretical part is focused on the definition of the green marketing concept, green marketing mix and marketing situation analysis. The World Vegan company and its competition are introduced in the practical part. There I carry out Porter five …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54830

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management