Gabriela Kovářová

Bachelor's thesis

Environmentální marketingová komunikace jako součást strategie nového podniku

Environmental Marketing Communication as a Part of a New Firm Strategy
Abstract:
Hlavním cílem této práce je zhodnocení stávajícího marketingového mixu firmy World Vegan a vytvoření vlastního návrhu na zlepšení komunikace. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů zelený marketing, zelený marketingový mix a marketingová situační analýza. V praktické části je představena společnost World Vegan, její konkurence, je zde realizována Porterova analýza konkurenčního prostředí a empirické …more
Abstract:
The main aim of this thesis is the evaluation of actual marketing mix for the World Vegan company and creating a proposal for making a better promotion. The theoretical part is focused on the definition of the green marketing concept, green marketing mix and marketing situation analysis. The World Vegan company and its competition are introduced in the practical part. There I carry out Porter five …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Daniela Kolouchová
  • Reader: Martin Machek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54830

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management