Efektivita in-store komunikace na českém trhu – Ing. Lucie Nikodémová
Ing. Lucie Nikodémová
Master's thesis
Efektivita in-store komunikace na českém trhu
Effectiveness of in-store communication on the Czech market
Abstract:
Ve své diplomové práci nastiňuji problematiku marketingového výzkumu in-store podlahové komunikace a především se zaměřuji na zjištění její efektivnosti. Druhotný záměr je zde v podobě sestavení vhodné metodiky k získání potřebných údajů. V první části práce jsou vysvětleny obecné poznatky a teoretické pojmy, se kterými se budeme v této závěrečné práci setkávat. Teoretická část je především zaměřena …moreAbstract:
In this work is chiefly pointed out the problematic of marketing research of in-store floor communication and mostly focused on discovering its effectiveness. The secondary purpose is focused on forming the needed methods and necessary data. In the first part of the thesis have been explained general knowledge and theoretical notions of in-store communication. The theoretical part is above all aimed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ragwj/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Právní aspekty shromažďování dat pro účely marketingu
Patrik Červeňák -
Sběr a využití osobních a dalších dat zákazníků v marketingové praxi
Vojtěch Šimíček -
Reporting a vizualizace marketingových dat společnosti pomocí analytických nástrojů
Štěpán Halíř -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Jiří Němec -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
Jiří Vejmelka -
Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku
Milan KOCÁB