Anna Tolarová

Bakalářská práce

Komunikační strategie firmy ZOOT

Communication strategy of the company ZOOT
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je komunikační strategie společnosti ZOOT a.s. Jedná se o původně českou společnost podnikající v odvětví módy. Společnost nabízí své produkty přes e-shop s možností vyzkoušení na výdejnách. ZOOT a.s. byla donedávna označována za rychle rostoucí společnost, ale její dlouhodobě neudržitelný způsob vedení nebyl e-shop schopen učinit ziskovým. Nyní se společnost nachází ve fázi …více
Abstract:
The subject of this thesis is the communication strategy of the company ZOOT. It is originally a Czech fashion company. The company offers its products via e-shop with possibility to try out at the store. Until recently, ZOOT has been referred to as a fast-growing company, but its long-term unsustainable management approach has not been able to make the company profitable. Now the company is in a restructuring …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2019
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78190