Pomocník pro realizaci distanční výuky na základních školách – Tomáš MACOUN
Tomáš MACOUN
Bakalářská práce
Pomocník pro realizaci distanční výuky na základních školách
Assistant for the implementation of distance learning in primary schools
Anotace:
Práce reflektuje počátek distanční výuky u nás, způsobené v souvislosti s pandemií Covid-19. Popisuje, jak probíhala situace na základních školách a snaží se najít problematická místa při užívání online aplikací. Na základě dotazníkového šetření cílí na platformy, které základní školy využívaly k distanční formě vzdělávání. Nakonec popisuje tvorbu internetového pomocníka, který má obsahovat postupy …víceAbstract:
The work reflects the beginning of distance learning in our country, caused in connection with the Covid-19 pandemic. It describes how the situation went in primary schools and tries to find problematic places when using online applications. Based on a questionnaire survey, it targets the platforms that primary schools used for distance learning. Finally, it describes the creation of an Internet helper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Tomáš Jakeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACOUN, Tomáš. Pomocník pro realizaci distanční výuky na základních školách. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Informatika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Platforma pro podporu online distanční výuky
Pavel Jíně -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Distanční výuka na základní škole z pohledu žáků, učitelů a rodičů.
Kristýna Fojtů -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová -
Distanční výuka dějepisu na druhém stupni základní školy
Michal Mojžíš -
Tandemová výuka na 1. stupni základní školy
Markéta Vroblová -
Dimensions of Human Rights during COVID 19 Pandemic in Europe. Derogations from basic human rights during COVID 19 Pan- demic under Article 15 ECHR.
Kumush SUYUNOVA