Absolventský koncert 4. 3. 2020 – BcA. Pavlína Kavulová, DiS.
BcA. Pavlína Kavulová, DiS.
Diplomová práce
Absolventský koncert 4. 3. 2020
Anotace:
Na absolventském koncertě ze dne 4. března 2020 zazněly tyto skladby: František Benda (1709–1786) Sonáta e moll pro flétnu a basso continuo, L.3.57 (1756), Georg Philipp Telemann (1681–1767) Pařížský kvartet; Koncert č. 1 G dur, TWV 43:G1 (1730), Johann Sebastian Bach (1685–1750) Sonáta h moll pro flétnu a obligátní cembalo, BWV 1030 (1736–1737), Jakob Friedrich Kleinknecht (1722–1794) Trio sonáta …víceAbstract:
At the concert held on the 4th March 2020 were performed these music pieces: Franz Benda (1709–1786) Sonata in E minor for Flute and Basso Continuo L.3.57 (1756), Georg Philipp Telemann (1681–1767) Paris Quartet; Concert No. 1 in G major, TWV 43:G1 (1730), Johann Sebastian Bach (1685–1750) Sonata in B minor for Flute and Obligates Cembalo, BWV 1030 (1736–1737), Jakob Friedrich Kleinknecht (1722–1794 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/i5ow3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Radka Kubínová, Ph.D. Michaela Šikulová Ambrosi, MMus
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/i5ow3/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Historická interpretace
Práce na příbuzné téma
-
Barokní příčná flétna v 21. století
Pavlína Zámečníková -
Barokní příčná flétna a historický vývoj názorů na interpretaci flétnové literatury
Andrea KOPSOVÁ -
Příčná flétna – umění a řemeslo hudebního opravářství
Sára Suková -
Škola pro flétnu (1836) Charlese Nicholsona. Historická učebnice v dobovém kontextu a její přínos v oblasti flétnové pedagogiky
Anežka Wacławik -
Historické příčné flétny ve sbírce Moravského zemského muzea
Miroslava Holá -
Zasazení vybrané problematiky prstových a tónových cvičení pro hru na příčnou flétnu do hudebně-historického a kulturně-teritoriálního vývojového kontextu
Aneta Herková -
Historický vývoj příčné flétny a její současní výrobci
Klára Maršálková -
Absolutní tónová výška příčných fléten ve sbírce Českého muzea hudby
Miroslava Holá